2009年11月10日 星期二

轉型中,感覺良好~

眨眼下HarHarCity又做聖誕亮燈儀式,回想起,舊年今日,我係某牌子的PR ,為聖誕promotion喪忙地send press release,allocate D 聖誕set畀各大media。今年,完全附合犯太歲徵兆,轉變多得很: 辭工、結婚、搞公司、做番PR agency,而家做media。對,藉呢個介紹下 Maniac Media Group,我的第三個baby。Maniac Media 從事social media marketing,任何係互聯網上發生promotion, events,blogging,product evaluation,我地都會有strategy去manage。唔係故弄玄虛,social media 係需要strategy,亦都唔係一般人claim experts。點strategic法,留待日後再講。

除左internet marketing外,我地最近acquire左TechNow, Beauty Talk,即行內有名blog,換句話,除左PR 身份,我亦都佔上media,blogger的身份,相信絕對稱得上全面傳媒人。今日,我終於有時間整理各大品牌的聖誕promotion,跟各位公關要員打招呼,希望大家多多指教,繼續提供資料,令TechNow、Beauty Talk內容更加豐富。

沒有留言:

張貼留言