2009年9月6日 星期日

四個婚禮一個葬禮

近日忙著公司擴張,同埋自己的婚禮,忙得團團轉。不過,做慣event的我,沒有甚麼大不了。只是活動同自己有關,總會費心多一點。

娛樂圈的「x個婚禮一個葬禮」掀起我今日講的話題—event management vs wedding planning。早幾年,朋友結婚,我跟幾位姊妹合作籌備,誇口說過「既然我們有經驗,wedding planning的生意應該有得做,但,經過今次切身籌劃,我只可以說異曲同工,但wedding planning並不是一門容易應付的生意...

首先,跟event一樣要確定你的對口contact,或者老闆。除左一對新人,雙方家長、親戚、姊妹、及有些公關經驗的朋友,你都可能要招呼。我想不難發現場面,呢村人浩浩蕩蕩步入結婚用品,七咀八舌提供「專業」意見,再者萬一新人沒有主見,或者更鬼主意的話,相信幾多隻kinder出奇蛋也不足應付。

然後定下core message,我知,係一對新人結婚,但有時有些新人想將婚宴變成dream party,玩下 thematic,我見過婚宴有人加入war game環節,又或者有跑馬仔抽獎環節,同攪一個out of the box的event 不遑多樣。

其實整個婚宴最麻煩係揀場地,亦是最容易。最麻煩當然係場地同你講,揀果日係好日子,可以pencil mark,不過,你係waiting list第2/3個;但係catering sales又會不時捽你,「小姐,你之前hold的位,confirm得未?我地公司要求30%訂金。30%訂金—動輒成10幾萬,如果你揀日子係一年半載後,你放下訂金的決定,十分高危。高危係因為太多變數,尤其農曆年後,通常係酒樓執笠高風期,萬一有咩事要換地方,你要的dream wedding加添一點遺憾。相反,只要你百無禁忌,任何人棄你取的日子,當然易攪得多。

喜帖...待續,太累啦,打打下字都可以烚著...

終於有時間回來再續...喜帖,跟攪event一樣,除非你大排延席,印喜帖的數量一定不會太多。千萬不要信wedding planner guide要你提前兩個多個月印,因為他們outsource再outsource designing team,不會主動跟你follow up,所以起一個普通layout要一星期,甚至10個工作天,不足為奇。其實,坊間的印帖店已經把格式弄好,只需要填上資料,用不著費心。我目睹過有新人拿朋友的舊帖,說要依足款式去做,一面拿著放大鏡,研究字款筆劃.....望望手錶他們應該在店裡坐上了超過一個鐘頭,我不禁佩服店員的耐性。說真的,作為過來人,根本賓客不太理會帖的款式,遑論字體款式,所以我建議費不多心神在這方面,只要在派帖前三星期做好決定,便可以依計畫忙其他的事情。

對,還有一項要留意的就是photography同video shooting。結婚一生人一次,要捕捉最美的一刻...但我見過坊間,甚至facebook group 有人開天殺價,pre-wedding picture要用上過萬元,wedding 當日更要用上數萬元,當然知名的大師級收費更貴,所以在揀選攝影師時,除了睇past reference,也要問清楚額外相片或配件的費用,到要埋單結帳也不會嚇一跳。

姑勿論怎樣,結婚是人生大事,一對新人才主角,無論之前的準備功夫有多煩惱,都是值得的。好好享受你們的大日子!

1 則留言:

  1. 言猶在耳,昨日跟自己的stylist 傾談,他今日要0530 (am)到job,因為佢有4個頭髮要set,0800要起貨;夜晚要做6個造型。一整晚的飲宴,切餅、迎賓,march-in,敬酒、玩遊戲,送客,中間再夾雜8道菜,每換完一條裙,換一個髮型,都唔夠繞場一周,坐定飲啖汽水,又要再換過。真的想將兒時跟barbie換衫環節,放在自己身上嗎?

    回覆刪除